20. 10. 2009

Taková oranžová fantazie - Gejza

Gejzataková oranžová fantazie
Je jen několik závodů, kterých se musím zúčastnit i kdyby trakaře padali, mezi ně řadím i šlapkovskou klasiku POS. Letošní POS byl pro mě posledním závodem sezóny 2009 a tak jsem se na něj patřičně těšil.
Když jsem ráno vykoukl z okna tak jsem zjistil, že počasí nebude asi nic moc, ale nevadím naskládat věci do auta a hurá směr Hřebeč. Po prezentaci rychle mále rozjetí, pokec se šlapkami hurá na start. Když tak koukám kolem sebe vidím spousta orange dresů a už se těším na parádní šlapkovskou jízdu,i když dávno jsou pryč doby kdy jsem všechny šlapky znal jménem, prostě je nás stále více a více.
V 12,OO ředitel závodu mr. Diablo ( myslím, že nám ho pořadatelé ostatních závodů mohou závidět, protože dokáže skoro nemožné) dává signál ke startu a 1 balík vyráží směr Hostouň. První stoupání pohoda, ale u hřbitova se mi zdá, že se opravdu jede na krev a tak začínám vyhlížet nějakou skupinku, kde bych se v klidu usadil a obkroužil dnešní závod. V stoupání před Hostouní odjíždí hlavní pole a já zůstávám poněkud vzadu cca 1OO m za vedoucí skupinou. Tu vidím celé 1 kolo stále před sebou . Usadil jsem se v cca 6 člené skupině, kterou jsem tvořil já, Léňa Soused a další asi 3 borci, V druhém kole se nám čelo závodu vzdaluje, a mi do naší skupiny nabíráme odpadlíky a pelotonu. Přibývá Mlhoš, Gavoš a další borci až se skupina ustaluje na počtu cca 12 členů. Pravidelně se točíme na špici a zjišťuji, že v brdkách trošku ztrácím, ale na vrcholech se skupina vždy sjede. Na rovinkách mi tempo kolem 40 km/h nedělá žádný problém a tak projíždíme opět Hřebčí do 3 kola. Za hřbitovem z vláčku pro defekt vystupuje Mlhoš, ale někde nevím kde se přidává Kubajz, který chvílemi rozjíždí šílené tempo, které se mi zdá až zbytečné, jelikož peloton již těžko docvakneme, ale když se mu chce hnát tak proč ne. Jen občas nechápu jeho střídání špice odchod kousek dozadu a zase na špici. Na rovinách se Gavoš snaží roztočit kolotoč, ale ne všemi jezdci v naší skupině je jeho snažení zcela pochopeno a tak se kolotoč moc dlouho nekoná. Opět projíždíme hřebčí, kde nás mohutně povzbuzují Qvit, Iceman, Diablo a další. 4 kolo je ve stejném scénáři jako před tím, jen bych řekl, že rovinky mezi Hosťouní-Běloky a Mokotřasy-Hřebčí se jedou poněkud ostřeji..
A je to tu poslední kolo začínám přemýšlet co vymyslet abych nemusel absolvovat závěrečný spurt mám zkusit ujet tak silné skupině, nato asi nemám a hlavně se o to pár borců pokusilo a vždy jsme je bez problému docvakli.V duchu si říkám , že jediná šance na pokus o únik bude někde na úrovni Lidic. Tyto plány však ve stoupání za Běloky berou za své, neboť nás dojíždí čelo 2 balíku a naše skupina posílena o elitu druhého balíku trošku zrychluje a uznávám, že z toho se fakt odjed nedá. Vjíždíme do Hostouně a do posledních nevím cca 1500 m nás vjíždí snad 25. Mám se rád a je tam blbé esíčko, nechci se smotat a tak z vláčku vystupuji. Vždyť je jedno zda budu 2O nebo 3O. V závěrečném kopci ještě dva borce přespurtuji a ve finále dle mého měření je z toho čas lepší o 3 min než na jaře. To by bylo docela super.
Tak a je to zamnou rychle převléct a hurá na vyhlášení a tombolu, kterou nakonec připravím a tři ceny ( taky lepší jak na jaře to byla jen jedna).
PS dík všem za super den, super závod a super atmosféru
PS2 Diablo sorry, ale na Léňu to dnes nějak nebylo závěr měl lepší
PS3.Gavoši seš rozený vůdce skupin jen tak dál

0 komentář:

Okomentovat

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP