4. 12. 2010

Kocour – Všechno je to o hlavě

V PA večer jsem si vyzkoušel mrazivé pobíhání za kulatým nesmyslem. A vzhledem k tomu, že jsme se v malé kopané tuto sezonu zachránili, mám na víkend splněno. Do hajan až před jednou, takže je logický, že se mi nechtělo vstávat a teprve po 9h hlásím Kolíkáčovi, že bereme auto. Cestou k Icemanovi se mi daří ohluchnout, protože pan prezident vohulí rádio a řve: "TO JE STARŤÁK, ATMOŠKA JAK BLÁZEN, ZAŘÍZNEME SMRČKU WOÉÉÉ, KDE JE AJS? JESTLI NEDOBĚHNU JAKO 1. ŠLAPKA TAK NEMÁM OBĚD, FORMICE SE HLÁSÍ, JE TO TADYYYYY" adt.
Driftujeme na zasněženém parkovišti a smykem brzdíme vedle Divé Báry. Prezentace, pár fotek, výklus a do 4 lajny startovního pole. Je tu i noční můra z běhu v Krčském lese - "malá, asi metrová holka", která před měsícem zařízla i Kolíkáče! Po amatérech není vidu / slechu, všichni nadupanci protahují končetiny do poloh, ze kterých se mi dělá nevolno a povídají si o časech do 25 minut

Po startu je to nějaké pomalé a tak se cedím do předu a v singlíku jsem nebezpečně v popředí, ale to mi dlouho nevydržím, páč zvol\'nuji na standartní dechovou frekvenci (he - he --- fú - fú) Před hrází vidím za sebou orange duo a tak pouze hákuju borce, kteří mě předbíhají, ale vždy je pouštím. Minimálně 2x nesmyslně, protože se bojím. že by mě došlo. Kolíkáče registruji stále blíž a blíž, a když zbývají necelé 2km do cíle tak, mě má.
Zařadím se za něj a po chvilce zjišťuji, že se mi běží celkem dobře, ale to už jsme na singlíku a já vidím, že nám náš tahoun - dívka s kostkovanejme podkolenkama jaksi utekla, respektive my jsme zvolnili. Do cíle už jenom pohoda, čekám na nástup, ale když mi Kolíkáč před cílem kyne, abych ho v záverečném kopci předeběhnul, nechci a ruku v ruce klušeme vzhůru k davu běžců, kteří to mají již za sebou, jsou převlečení, pijí čaj, dívají se na hodinky a kroutí hlavou \
Za necelé 2 minutky je tu Iceman a vzhůru domů.
Ponaučení je jasné. Vykadit se na pocity a kousnout se, protože 8 km je krátká vzdálenost a s odstupem času cítím, že rezervy byly a třeba v Senohrabech nebo na Balvanově běhu jsem do toho šel víc.
Ale bylo to moc prima
Více zde: http://j.mp/fE00NX

0 komentář:

Okomentovat

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP