28. 12. 2010

RiC – Když šlapu, tak žiju

Richard Cvrkal – RiC

1, Jak hodnotíš sezónu 2010?

Vcelku úspěšně. Jarní testy v CASRI dopadly výborně, signalizovaly výrazné zlepšení. I první závod maratonské sezony, Mamut vypadal slibně. Pak jsem boural a na čtyři měsíce byl mimo. V říjnu jsem se na kolo zase vrátil a něco málo ještě najezdil.

2, Nejkrásnější zážitek ze sezóny 2010?

Jarní zjištění na testech, že výkon se zlepšil a že moje příprava nese ovoce.

3, Nejhorší zážitek ze sezóny 2010?

Zjištění, že jsem za celou sezonu najel jen 4600 km.

4, Nejlepší šlapkovská hláška či úryvek z reportu 2010?

Nemohu sloužit, na čtení nebyl čas. A vlastně ani na psaní :(

5, Nejlepší šlapkovské foto sezóny 2010?

O fotkách nemám přehled...

6, Nejlepší šlapkovský report sezóny 2010?

Stejně jako u hlášky

7, Jak probíhá zimní příprava?

Trochu běhám a to je vše. Snad ještě přidám běžky. Bohužel okolnosti nějaké důsledné přípravě nepřejí.

8, S jakými cíli vstupuješ do sezóny 2011?

Jezdit na kole a přidat i nějaký závod. Nové povinnosti mi zabírají tolik času, že na vytrvalostní trénink, který je na maratony nutný, asi nebude moc času. Rád bych se ale mýlil a doufám, že skutečnost nebude tak černá jako moje myšlenky.



Podrobnější report



http://www.vinohradskeslapky.com/

0 komentář:

Okomentovat

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP