30. 12. 2010

Robin – Už pátá?

Robert Hojný – Robin
1, Jak hodnotíš sezónu 2010?
Byla to už moje pátá ve Šlapkách. Za nijak zkušenýho jezdce se nepovažuju, ale nějakou dobu už jsem na kole strávil, takže si klidně dovolim bilancovat. Po tý loňský spackaný jsem přes zimu rozhejbal nohy a mohl zas sednout na kolo. Těch kilometrů letos bylo tak akorát - žádný násilí a co jsem si odjel, bylo s radostí. Až na pár výjimek.. Ale na druhou stranu - když už to má člověk za sebou a přežil to bez zdravotní újmy je to jen další cenná zkušenost. Toliko bilanc.

2, Nejkrásnější zážitek ze sezóny 2010?
Jednoznačně radost z karboňáka od Lemonda a podruhé radost, když mi ho Kuře seřídil na tělo. Jojo, na SKS se to projevilo

3, Nejhorší zážitek ze sezóny 2010?
Houštec.. Ten závod je pro mě zakletej.. Vloni jsem přetrh řetěz a letos? Už jste někdy někdo píchnul dvakrát za závod a to ještě podruhý tak, že byla o ráfek procvaklá duše na dvou místech a dojdou vám záplaty?? Hodina pumpování, hledání děr, nadávání, pak i žebrání o lepení či duši..

4, Nejlepší šlapkovská hláška či úryvek z reportu 2010?
Těsně před startem přestává pršet, teplotka příjemná a sem tam vykoukne sluníčko jako kdyby říkalo: po tom všem si tu? tak si to užij! :)

5, Nejlepší šlapkovské foto sezóny 2010?
Čtrnáctej listopad a jen jeden zimák?
foto

6, Nejlepší šlapkovský report sezóny 2010?
Malinův Krušnoton. Byl jsem tam, ale tak vtipný se mi to nezdálo..

7, Jak probíhá zimní příprava?
Pořídil jsem válce a (snad) je nenechám zahálet. Taky naběhat něco musim, protože jsem se přihlásil na dubnový půlmaraton, takže pro jeho důstojné absolvování je to nezbytnost

8, S jakými cíli vstupuješ do sezóny 2011?
Běžecky bych rád tu půlku za hodinu pade, cyklisticky absolvovat takový ty srdcový záležitosti - bášť, doxy, sks, snad i krále.. Hlavně si ale neublížit a jezdit pro radost

1 komentář:

LOWELLPRO 30. prosince 2010 v 21:39  

Ahojte kamarádi a příznivci běhu,
LOWELLPRO NOVOROČNÍ OSTRAVSKÝ MARATOM
Pokud máte chuť vykročit nebo-li tedy vyběhnout do nového roku 2011 s pořádným odhodláním a nebo jen tak hned z kraje nového roku začít s kvalitní přípravou tak jsme pro vás připravili maratonskou trať,která je vedená v 8 okruzích po 5,275 km v běžeckém areálu Bělského lesa v Ostravě.
Trasa vede z části po staré trati Ostravského maratonu ,který se kdysi běhal v Bělském lese.Poběží se po širokých lesních cestách s rovným povrchem a celý okruh je velmi rychlý po rovině s označením vždy po 5 km.
Jen záleží jaké bude počasí tedy mráz nebo silný vítr.Pokud bude sníh bude trasa i přesto velmi dobře vyhrnutá a upravená.Jsou to hlavní cesty v lese které se udržují pro veřejnost.Takže jsou zde možnosti jak zaběhnout hned v úvodu roku kvalitní časy (viz. loňské výsledky) tak třeba jen se proběhnout v hezkém prostředí Bělského lesa.
Pro ty co si netroufnou na maratonskou trasu bude opět jako loni společně s maratonem odstartován i závod v 1/2maratonu 21,1 km a čtvrtmaratonu+Canicrossu-běhu se psem 10,550 km ,který se poběží ve 4 okruzích respektivě ve 2 okruzích společně s maratonskou trati.
.
Srdečně vás zveme k prvním maratonským krokům v novem roce do Ostravy-Bělského lesa.

Okomentovat

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP