8. 12. 2010

Mišutka – Návrat o 15 let zpět


1, Jak hodnotíš sezónu 2010?


Do Vinohradských Šlapek jsem vstoupil až říjnu, přesto mi dovolte krátké hodnocení.Bylo 1.ledna 2010 a já seděl v otřískaném rychlíku Českých Drah při cestě z Jeseníka, kde jsem strávil silvestrovskou noc.V krevním oběhu mi kolovalo dosti vodky a pomerančového džusu, přesto díky horskému vzduchu jsem se cítil tradičně dobře.Cesta byla dlouhá, tak jsem se po dlouhé době zamyslel nad tím jak ten svůj život vedu.Ptal jsem se sám sebe jestli jsem opravdu takový slaboch, že mě položí jeden nepovedený vztah s holkou jejímž smyslem životem je sledování stupidních serialu a vysedávání v Mekáči při žraní nějaké špekate mastné hlízy. Zasnil jsem se a chtěl vrátit čas o 15 let zpět, kdy jsem byl fyzicky i psychicky velmi spokojený.Kdy jsem denně jezdil 50-60 kilometrů a ještě denně hrával fotbal. Abych tento sen přeměnil ve skutečnost, musel jsem se nejdříve podívat pravdě do očí a ty oči mi řekli 85 kg živé váhy.V následujících 18.dnech jsem sbíral informace, jak zhubnout alespoň 10 kg.Naštěstí na začátku roku je těch návodů plný internet, takže jsem mohl zjistit, že teměř všude se opakuje, pohyb,správná tepová frekvence,jist pětkrát denně v menších dávkách, pokuď možno žádné sladké, mastné a hlavně vůle. 19. ledna 2010 jsi kupuji permici na spinning a začínám špekům topit pod kotlem.Po dvou týdnech jsem ovšem otráven tím, že výsledek je stále 85 kg.Chtěl jsem s tím praštit, ale překecal jsem sám sebe, že mi zbývají ještě čtyři vstupy na permici a přece to nenechám propadnout.


Toto rozhodnutí považuji za jedno nejduležitější v tomto roce, možná i života.Během následujícího měsíce šla váha,tak rapidně dolů, až se 4.března zastavila na 71 kg.



První úkol jsem tedy splnil a po dlouhé zimě jsem v dubnu s lehkostí projížděl svá oblíbená místa na křivoklátsku.Jednoho hezkého večera jsem na internetu narazil na stránky UAC, kde zjištuji,že se o víkendu jede Časovka na Velké Dobré.Po prostudování propozic, zjištuji, že můžu jet jako příchozí.A tak 15.května 2010 se stavím na start a po 57 minutách jsem zpět.Na bedně nejsem ale poslední taky ne.Za dva týdny se jede Běleč.Po časovce chci zkusit hromadný závod.Týden před před závodem objevuji web Vinohradských Šlapek.Přestože je květen, tak počasí spíš připomíná březen.Je pár minut do startu, když v tom někdo zvolá,,čau Petře"otáčim se a tam stojí nějaký vysoký kluk v oranžovém dresu.Vůbec nevím o koho jde, když se představí, tak mi začíná docházet, že jsem objevil svého pokrevního bratra, kterého jsem neviděl přesně 19 let a 11 měsíců.Ano byl to Lemond.Závod jsem nedojel, protože hned na 6.kilometru jsem píchnul a 42. znova,tak jsem vzdal.Protože jsem nedojel v Bělči musel jsem tedy jet Karlovy Vary - Unhošť.Konkurence nebyla tak velká, proto jsem skončil na hezkém 22. místě.Po tomto závodě zjištuji, že mne to hrozně moc baví.Takže okamžitě měním směny, abych mohl jet Jedmomělice a Brdský Švih.



V polovině července pravidelně jezdím s kolem do Jeseníka, kde mám kamaráda.Letos ale musím udělat změnu.Po Jedomelicích jsem se rozhodl jet Beskyd Tour.Do Jeseníka tedy vyrážim již o dva týdny dříve, abych potrénoval kopce.Samozřejmě nechybí moje oblíbená trasa přes Karlovu Studánku na Praděd.



Beskyd Tour můj první maraton.Hrozný vedro.V Příboru mi vypadl bideon a jezdil jsem od občestvovačky k občerstvovačce na jeden bideon.Absolutně šílený v tom vedru.Přestože jsem ještě tři hodiny po závodě nebyl schopen jíst, tak jsem byl šťastný, že jsem dojel.



Okamžitě po Beskydu bylo jasné, že musím jet ,,Dlouhého Krále".V Klatovech dochází k prohloubení mého vztahu k Vinohradským Šlapkám, protože Lemond byl velmi laskav a zařídil mi ubytování s nimi v jednom klidném hotelu:DDD



Dávám nejdelšího ,,Krále".Uplný opak Beskyda, chladno a dešť.Přesto se mi jede výborně až do Ničova, kde mě začíná bolet levé koleno,takže 80 km do cíle dupu jen pravou.Díky jednomu borci, který mi dělá z Běšiny do Klatov lokomotivu projíždím cílem 09:57:07.Končím nakonec 97 a získávám své první čtyři body do Superprestige:DD



Tak a teď to hodnocení.Co se týká cyklistický sezony byla dobrá.Co se týká mé osobní sezony byla fenomenální.



2, Nejkrásnější zážitek ze sezóny 2010?

odpověď nadherný první sekundy v cíli obou maratonu.A nejkrásnější bylo ráno po Beskyd Tour,kdy jsem spal v autě v Ráztoce.Bylo po krásné noční bouřce a já tam byl sám a sledoval postupující mlžný oblak nad Pustevnamy.



3, Nejhorší zážitek ze sezóny 2010?

odpověďBrdský Švih, kde mi došla voda,jídlo a síla



4, Nejlepší šlapkovská hláška či úryvek z reportu 2010?

Určitě Yetti ve videokliku na Krali.,,Proč mě všecy opouštějou to je v pr...."



5, Nejlepší šlapkovské foto sezóny 2010?

hezkých fotek je tu moc.



6, Nejlepší šlapkovský report sezóny 2010?

to samé co u fotek



7, Jak probíhá zimní příprava?

odpověď Tak teď napadl sníh, tak odhrnuji.Jinak trenažer možná běh.



8, S jakými cíli vstupuješ do sezóny 2011?

Tak při hodnocení ,,Šlapky roku" je u mého jmená poznámka, že jsem ambiciozní.Já se chci na kole hlavně dobře bavit.Samozřejmě trochu vylepšit alespoň o jedno místo mé desáté od konce v každém závodě:DD. Hlavně si přeju a to i Vám Všem pevný zdravotní stav



Více zde

1 komentář:

Anonymní,  10. května 2011 v 9:07  

si borec!!!

Okomentovat

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP